POLITICA DE RETURNARE
Exista situatii independente de vointa noastra ca sa ne solicitati returul produselor in termenul legal sau a produselor care sunt defecte si se afla in perioada de garantie. Dorim, sa va rugam, ca pentru produsele returnate in termen legal livrarea sa fie in aceleasi conditii pe care noi vi le-am trimis (ambalate corespunzator, continutul intact, neutilizate sau asamblate, ambalajul original si complet) iar pentru produsele in garantie (produsul defect cu sau fara ambalaj). Acordam o atentie sporita acestui aspect deoarece eforturile noastre de a va livra produsele in cele mai bune conditii trebuiesc respectate si de catre dvs. ca si client pentru a nu creea niciun prejudiciu ambelor parti. In conditiile in care produsele ajung in alte conditii decat cele solicitate de catre noi ne rezervam dreptul de a refuza coletul. Toate aceste conditii sunt conforme cu legislatia aflata in vigoare.
Cumparatorul poate solicita returnarea produsului in urmatoarele cazuri / conditii :
Conform OU 34/2014 , Art. 9, al. 2, lit. b, CUMPARATORUL are dreptul sa notifice in scris VANZATORULUI ca renunta la bunurile cumparare prin intermediul website-ului, putand sa returneze produsul in termen de maxim 14 zile de la primire, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la Art. 13 alin (3) si la Art. 14.În acest sens vă rugăm sa ne contactati la adresa de e-mail office@ortoshop.ro sau accesand acest link contact completati formularul cu datele cerute și sa îl trimiteți către ortoshop.ro. Toate datele necesare expediției se găsesc la rubrica „Contact” urmand sa primti raspuns in maxim 3 zile lucratoare. Cheltuielile directe de returnare a produsului/produselor vor cadea in sarcina CUMPARATORULUI, in conformitate cu Art. 14 alin (2) din OU 34/2014.
„Art. 14(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator”
ATENTIE ! In cazul produselor care beneficiaza de transport gratuit, dupa returnare, pretul produsului se va diminua cu taxele de livrare reprezentand cheltuielile initiale de transport, care se vor comunica telefonic.
VANZATORUL va inapoia contravaloarea produsului in cel mult 14 de zile de la data la care este informat de decizia de retragere a CUMPARATORULUI, rambursarea urmand sa se faca prin transfer bancar după recepția și verificarea produselor returnate. Toate comisioanele privind rambursarea sunt suportate de vânzător.
VANZATORUL va rambursa sumele datorate cumpărătorului după recepția și verificarea produselor returnate care au făcut obiectul vânzării.
In conformitate cu art. 13 din OU 34/2014:
„Art 13: Profesionistul rambursează sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.”
In conformitate cu art. 16 din OU 34/2014, comodele WC de camera, inaltatoare de vas WC, colacul antiescare si salteaua antiescare (parte componenta a setului saltea antiescare+pompa, asa cum apare in descrierea produsului), nu se poate returnat in cazul desigilarii si utilizarii din motive de protecţie a sănătăţii si din motive de igienă, daca au fost desigilate de consumator si au intrat in contact cu pielea sau secretiile acestuia. Pompa (compresorul) ca parte componenta a ansamblului saltea antiescare+pompa (asa cum apare in descrierea produsului pe website) se poate returna.
„Exceptari de la dreptul de retragere:
Art. 16 pct. e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator ”
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, CUMPARATORUL trebuie sa returneze produsul in ambalajul original, impreuna cu documentele insotitoare.
Returul produselor se face folosind aceeasi metoda de livrare utilizata la expedierea produselor catre dumneavoastra prin firma de CURIERAT RAPID cu care s-a livrat acel produs.
In cazul in care CUMPARATORUL constata ca produsul comandat nu este in conformitate cu specificatiile prezentate pe website, produsul va fi inlocuit de catre VANZATOR sau, la cerere, CUMPARATORUL va primi contravaloarea acestuia, dupa ce produsul a fost returnat de catre CUMPARATOR in starea in care a fost primit, in ambalajul original, impreuna cu documentele insotitoare .
In cazul in care CUMPARATORUL constata defectiuni de functionare si produsul nu este utilizabil in primele 48 de ore de la receptie, CUMPARATORUL are obligatia de a informa VANZATORUL prin orice mijloace de comunicare ( telefonic sau e-mail ), urmand ca produsul sa fie inlocuit de catre VANZATOR, cheltuielile de transport fiind in sarcina VANZATORULUI. Produsul trebuie returnat de catre CUMPARATOR in starea in care a fost primit, in ambalajul original, impreuna cu documentele insotitoare.
Produsul prezinta defecte in perioada de garantie.
In acest caz produsele vor fi returnate pe baza certificatului de garantie si trebuie să fie insotite de toate accesoriile si documentele insotitoare originale.
VANZATORUL nu este responsabil pentru uzura rezonabila intervenita ca urmare a utilizarii produselor sau pentru situatia in care produsele au fost modificare sau reparate de catre CUMPARATOR. Orice interventie din partea cumparatorului de orice natura avand ca scop modificarea/repararea produsului atrage dupa sine pierderea garantiei oferite de catre VANZATOR.
In cazul in care constatati ca la inmanarea coletului de catre firma de curierat acesta prezinta deteriorari vizibile, va recomandam sa refuzati receptia lui.
In oricare din situatiile mentionate anterior, in cazul in care se constata ca produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de lovituri, modificari fizice, zgarieturi, uzura, socuri electrice, socuri termice, accesorii lipsa, VANZATORUL isi rezerva dreptul de a efectua o expertiza tehnica prin care sa evalueze produsul, putand diminua pretul produsului, urmand ca aceasta diminuare sa fie transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de client, după recepția și verificarea produselor returnate care au făcut obiectul vânzării in maxim 2 zile lucratoare. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si va vira suma aferenta in contul bancar indicat de catre CUMPARATOR. Toate comisioanele privind rambursarea sunt suportate de vânzător.